Could you hire me? Contact me if you like what I’ve done in this article and think I can create value for your company with my skills.

August 1, 2006 / by Zsolt Soczó

Őket utálom – http://www.bambuszparketta.hu (updated)

Update: azóta megkerestek egy korrekt ajánlattal, részletek itt

Hihetetlen egy cég ez. Decemberben vettem nálunk néhány nm bambuszparkettát, amivel a fal egy részét dekoráltuk (volna). Vettem hozzá náluk szegőlécet, amelynek fele nútos volt, fele nem. A nút fontos, hogy összefogja a függőlegesen felragasztott parkettát tetejét. Sajnos persze csak itthon vettem észre, hogy a “figyelmes” kolléganő felesben pakolt be nekünk, felében nem volt nút. Ekkor kezdődött az a vesszőfutás, amely a mai napig nem ért véget. Telefonáltam nekik vagy 7-szer, hogy mikor lesz nútos parketta. Már az asztalosnál van, már csak pár nap, majd hívnak, stb. Egy idő után belefáradtam.

Áprilisban újra felhívtam őket. Ja, hogy a nútios szegőléc. Á, igen, ki volt nekem készítve, de nem mentem érte, ezért eladtuk! Köszi, és esetleg szóltatok volna, ahogy ígértétek?! Akkor gyártsatok újat. Az egész munka egy asztalosnak kb. negyed órájába kerül, de ez nem ilyen egyszerű.

Újabb ígéretet kaptam, ezúttal talán a főnöktől. Itt is csúszott az idő, de egyszer csak végre kaptam egy üzenetet, hogy kész a parketta! Halleluja. Felhívom őket, ismét a tájékozott kolléganőbe futottam bele, mondom, hogy a főnök azt mondta kész, mennék érte. Jó, menjek. Elmentem a raktárukba, amely máshol van, mint az irodájuk. Mondom neki, itt nem tudnak semmiről. Hol vagyok? Mondom a raktáratokban. Ja, a szegőléc az az irodában van. Bassza meg, jó, bemegyek oda is, de ott a parketta? Nem tudom, felhívlak. Felhívott, ahogy eddig is – sehogy.

Elmentem az irodájukba, ki a francba. Tudni kell, hogy az irodájukban sincsenek általában ott, telefonálni kell nekik. Aztán vagy felveszik, vagy nem. Ott áltam már vagy negyed órája az épület előtt, mire végre kegyeskedtek felvenni a telefont. “Nem tudom elérni a főnököt, és nincs itt a szegőléc.” “@@@%!^”. Majd visszahívunk. Ahogy szoktak.

Bazmeg, ilyen céget még nem láttam. Ennyire bárgyú, impotens bandát. A főnök nem tűnik ilyennek, de a hölgy mindenképpen. Döbbenet. Tudom, a 6 nm-nyi parkettám semmi ahhoz képest, amit a viszonteladókon kereszül eladnak. Ezek szerint aki keveset vesz, az le van szarva. Szerencsére nem mindenhol, de ennél a cégnél mindenképpen.

Update: hetek óta végre tudtam velük beszélni, úgy, hogy letitottam a hívószám kijelzést. Előtte egy perccel persze nem vették fel. Most is jött a duma, hogy annak idején nem mentem érte, stb. Végül kiderült, hogy nem is gyártják már ezt a szegőlécet. Köszönöm, így kell ezt csinálni. A fal fele be van burkolva, a másik felén hányzik a szegőléc. Oldd meg paraszt.

Could you hire me? Contact me if you like what I’ve done in this article and think I can create value for your company with my skills.

LEAVE A COMMENT

5 COMMENTS

  • Hierogli August 1, 2006

    Ohh micsoda naiva, meg csak most kapcsoltad ki a hivoszam kijelzest???

  • Jakubinyi Roland October 11, 2006

    Tisztelt Uram!

    Jakubinyi Roland vagyok a Market-Lines Kft ügyvezető igazgatója.

    Sajnálattal olvasom a fent leírtakat és megértem az Ön csalódottságát.
    Cégünknek minden ügyfele nagyon fontos és nem különböztetjük meg a vásárlóinkat a vásárolt mennyiség függvényében.

    Az Ön esetének utánanéztem és valóban voltak részünkről hiányosságok az ügymenet intézésében, de ez részben az általunk megbízott asztalos műhelynek köszönhető.
    A kért szegőlécet valóban elkészítették, majd miután nem jöttek a termékért, eladták.
    Miután kérték a termék ismételt legyártását azt meg is rendeltük, azonban az asztalos nem szállította le a megrendelést annak ellenére, hogy telefonba megerősítette, azt már leadta az irodánkban.

    Minden telefonhívást próbálunk fogadni és lehetőség szerint visszahívni az ügyfeleket.
    Az irodánk központi iroda nem tartózkodunk folyamatosan, bent ezért kérjük az ügyfeleket, hogy jelezzék felénk, ha jönnek hozzánk.

    Természetesen ez az Ön számára nem vigasz és nem is elfogadható.

    Az eset megnyugtató rendezése érdekében kérem, adja meg elérhetőségét emalilben a számomra és a kért szegőlécet futárral, elküldetem az Ön részére.

    Maradok tisztelettel,
    Jakubinyi Roland
    Market-Lines Kft.
    http://www.bambuszparketta.hu

  • Claudia Székely October 13, 2006

    Tisztelt Uram,

    A bizonyos bárgyú és impotens kolleganő vagyok. Levelét rendkívül sértőnek és igazságtalannak tartom. Mivel ez a szegőléc a padlóhoz került forgalomba, a diletációs rész eltakarásához, ezért nem kerültek válogatásra. A raktáros által lett össze készítve. Miután először jelezték, hogy szükségük lenne a nútos változatra, elmondtuk Önöknek, hogy csak januárban tudjuk elkészíteni, alapanyag hiányában. Amint megérkezett az áru, le is gyártattuk, majd telefonon jeleztük, hogy lehet érte jönni. 1 hónapig nem jelentkeztek. Ezért eladtuk. Miután újra jelentkeztek, újra el készítettük volna, azonban , mivel már nem forgalmaztuk az asztalos műhely 4db-al nem igazán foglalkozott, azt mondta kész van, ami nem volt igaz. Én többször mondtam Önnek, hogy egyszerűbb lenne, legyártatni saját asztalossal.Sőt felajánlottam, hogy cserébe a sok várakozásért, ingyen elkészítettjük, esetleg mással. Ez az én szemszögem. Mindíg, minden ügyfelet kiemelten kezelünk, függetlenül a vásárolt mennyiségtől.Sajnálom, hogy így alakult.Remélem legközelebb kellemesebb tapasztalatai lesznek. Azért arra kérném mielőtt nyilvánosan megszégyenít, halgassa meg a másik szemszögét is!

    Tisztelettel,
    Székely Claudia

  • Soczó Zsolt October 13, 2006

    No, ez egyre érdekesebb, de nem biztos, hogy érdemes már ezen vitatkozni, szerintem jobban jöttetek volna kik belőle, ha Roland levelével zárjuk a kérdést.

    Egy dolgot el tudok fogadni, hogy nem te pakoltad össze a pakkot, te csak eladtad nekünk. Ebben az esetben az eredeti hiba, a vegyes nút nem téged terhel, elnézést kérek a vádért. De van pár pont, amiben nagyon nem értünk egyet. 

    “Amint megérkezett az áru, le is gyártattuk, majd telefonon jeleztük, hogy lehet érte jönni.”
    Ez az a pont, ami nem igaz. Én telefonáltam többször, majd feladtam, mert sose kaptam érdemi választ. Visszahívást soha, azért adtam fel az n. telefon után, majd kezdem el tavasszal újult erővel feszegetni a kérdést.
    “Sőt felajánlottam, hogy cserébe a sok várakozásért, ingyen elkészítettjük, esetleg mással.”
    No, ez is új. Ez nekem nem jött át, biztos nincs fülem a hallásra. Ha ez tényleg elhangzott volna, akkor vajon kerestem volna asztalost, és lakkozgattam volna a gyalult felületet? Ugyan már.
    A másik “szemszögét” meghallgattam, de ebben a kérdésben úgy látszik nem tudunk közös nevezőre jutni. Ez már így marad, ettől függetlenül a cég _mostani_, valódi felajánlását korrekt és udvarias magatartásnak tartom.

  • Pingback: glamour-agency