Tavaly egy hétig nem volt telefonvonalunk. Jeleztem nekik, hogy térítsék meg a kiesést, ahogy azt a szerződés előírja (nem érdekel 2-3e Ft, az elv érdekel, a gerinctelen sunnyogás, ami rothasztja társadalmunkat). Elhajtottak a fba, mivel, ahogy ők írták az smsben (1 hét múlva), nem is náluk volt a baj. Panaszt tettem, K. Zoltánnak jutott az a hálátlan feladat, hogy megírja a lerázó levelet. Nem irigylem a munkáját.
De van egy kis bökkenő. Rögzítettem a velük történt beszélgetést.
2013.12.07. 20:28-kor jeleztem nekik a hibát. Pár nap múlva lezárták a hibát, hogy nehogy kifussanak a 3 napból. Aztán kérésemre újra megnyitották, 2013.12.11-én. 12-én este felhívtam őket újra, hogy WTF? És ekkor kaptam az alábbi érdekes infót:
“Úgy látom, hogy hozzácsatolták egy nagyobb, központi hibához, ott lehet a probléma. Igazából még hibaelhárítás alatt van. Kis türelmét kérjük.”
T válasz a panaszra:
“A hiba behatárolása során megállapítottuk, hogy a hiba nem társaságunk felelősségi körébe tartozik.” Hogyne.
Eredeti hanggal itt érhető el.
Could you hire me? Contact me if you like what I’ve done in this article and think I can create value for your company with my skills.