Jó összefoglaló a témában.
Update: ez lett a vége:
using System.ComponentModel;
using System.Threading;
using Krs.Ats.IBNet;
namespace ATS.IB
{
///
///
public class MarketData : INotifyPropertyChanged
{
public Contract IBContract { get; set; }
public Ticker Ticker { get; set; }
private decimal lastPrice;
public decimal LastPrice
{
get { return lastPrice; }
set
{
lastPrice = value;
OnPropertyChanged(LastPriceChangedArgs);
}
}
private decimal lastBid;
public decimal LastBid
{
get { return lastBid; }
set
{
lastBid = value;
OnPropertyChanged(LastBidChangedArgs);
}
}
private decimal lastAsk;
public decimal LastAsk
{
get { return lastAsk; }
set
{
lastAsk = value;
OnPropertyChanged(LastAskChangedArgs);
}
}
private int lastSize;
public int LastSize
{
get { return lastSize; }
set
{
lastSize = value;
OnPropertyChanged(LastSizeChangedArgs);
}
}
private int lastAskSize;
public int LastAskSize
{
get { return lastAskSize; }
set
{
lastAskSize = value;
OnPropertyChanged(LastAskSizeChangedArgs);
}
}
private int lastBidSize;
public int LastBidSize
{
get { return lastBidSize; }
set
{
lastBidSize = value;
OnPropertyChanged(LastBisSizeChangedArgs);
}
}
private static readonly PropertyChangedEventArgs LastPriceChangedArgs = ObservableHelper.CreateArgs
private static readonly PropertyChangedEventArgs LastBidChangedArgs = ObservableHelper.CreateArgs
private static readonly PropertyChangedEventArgs LastAskChangedArgs = ObservableHelper.CreateArgs
private static readonly PropertyChangedEventArgs LastSizeChangedArgs = ObservableHelper.CreateArgs
private static readonly PropertyChangedEventArgs LastBisSizeChangedArgs = ObservableHelper.CreateArgs
private static readonly PropertyChangedEventArgs LastAskSizeChangedArgs = ObservableHelper.CreateArgs
private void OnPropertyChanged(PropertyChangedEventArgs e)
{
var eventHandler = PropertyChanged;
if (eventHandler != null)
{
if (guiSyncContext != SynchronizationContext.Current)
{
guiSyncContext.CallOnMainThread(OnPropertyChanged, e);
}
else
{
eventHandler(this, e);
}
}
}
public event PropertyChangedEventHandler PropertyChanged;
private SynchronizationContext guiSyncContext = SynchronizationContext.Current;
public void SetGuiSyncContext()
{
guiSyncContext = SynchronizationContext.Current;
}
}
}
Could you hire me? Contact me if you like what I’ve done in this article and think I can create value for your company with my skills.
LEAVE A COMMENT
6 COMMENTS
Whoa! Szép; erre a megoldásra nem is gondoltam. Two thumbs up. :)
1, Az eventargot becachelni? Mi a vérért?
2, Event dobás thread safety már nem játszik? (pspidey legalább figyel erre)
Szvsz a legelegánsabb megoldás bitbonké, viszont nem tudom, hogy ez mennyi overheaddel jár.
1. Hogy ne dolgozzon olyan sokat a GC. Mpként 50e event esetén rendesen szemetel a sok, ugyanolyan eventarg.
A bitbonkos megoldás jó üzleti appban, ahol ritkán vannak események. De az expression szétszedése felesleges overhead lenne nálam.
“Event dobás thread safety már nem játszik? (pspidey legalább figyel erre)”
var eventHandler = PropertyChanged;
Mivel az event immutable, így elméletileg ez jó megoldás, de a CLR via C# v3 ban azt írják (262 oldal), hogy ezt esetleg a későbbi fordítók ezt kioptimalizálhatják, ezért célszerűbb ezt alkalmazni.
var eventHandler = Interlocked.CompareExchange(ref PropertyChanged, null, null);
264. oldal
Szia!
A set-nél miért nem érdemes ellenőrizni, hogy az érték tényleg változott-e, és csak akkor küldeni az eseményt?
Köszi.
G.