Could you hire me? Contact me if you like what I’ve done in this article and think I can create value for your company with my skills.

April 2, 2014 / by Zsolt Soczó

A T nem hazudik

Tavaly egy hétig nem volt telefonvonalunk. Jeleztem nekik, hogy térítsék meg a kiesést, ahogy azt a szerződés előírja (nem érdekel 2-3e Ft, az elv érdekel, a gerinctelen sunnyogás, ami rothasztja társadalmunkat). Elhajtottak a fba, mivel, ahogy ők írták az smsben (1 hét múlva), nem is náluk volt a baj. Panaszt tettem, K. Zoltánnak jutott az a hálátlan feladat, hogy megírja a lerázó levelet. Nem irigylem a munkáját.

De van egy kis bökkenő. Rögzítettem a velük történt beszélgetést.

2013.12.07. 20:28-kor jeleztem nekik a hibát. Pár nap múlva lezárták a hibát, hogy nehogy kifussanak a 3 napból. Aztán kérésemre újra megnyitották, 2013.12.11-én. 12-én este felhívtam őket újra, hogy WTF? És ekkor kaptam az alábbi érdekes infót:

“Úgy látom, hogy hozzácsatolták egy nagyobb, központi hibához, ott lehet a probléma. Igazából még hibaelhárítás alatt van. Kis türelmét kérjük.”

T válasz a panaszra:
“A hiba behatárolása során megállapítottuk, hogy a hiba nem társaságunk felelősségi körébe tartozik.” Hogyne.

Eredeti hanggal itt érhető el.

Could you hire me? Contact me if you like what I’ve done in this article and think I can create value for your company with my skills.